pondělí 18. března 2013

18. Března

Víkend byl ve znamení pohybu, jak jinak :-) Ale tentokrát jsem se opravdu nešetřila. V pátek jsem si o pouze v práce zašla do posilky dát jen extra na zadek. Pak mi bohužel nebylo už vůbec dobře. Začaly mě zlobit střeva a tak jsem ležela doma a odpočívala. V sobotu už se to zlepšilo. bylo nádherné počasí, tak jsem na 50 minutové kardio vyrazila ven. Sluníčko pálilo a i když jsem byla zesláblá, společně s endorfíny mě sluneční paprsky nabily energií. Dala jsem si krásnou trasu u řeky a když jsem doběhla domů a dala si sprchu, tak mi bylo báječně. Udělalali jsme si s manželem sváču do batůžku a vyrazili na cestu. Měli jsme v plánu návštěvu našich, kteří bydlí asi 10km od nás za městem a krásné počasí nás zlákalo udělat si pěší tůru. Po cestě jsme si sedli na poli na sluníčku a udělalali si piknik. Tofu-mrkovová pomazánka s paprikou a žitným chlebem, výborná dietní svačinka na cesty ;-) Prostě idilka! U našich jsme pěkně popovídali u čaje a k večeru nás pak hodili domů. To mi už pěkně vyhládlo, po hodině běhu a dvou hodinách chůze. Tak jsem si udělala teplou zeleninu se seitanem a cizrnovými plackami a padla sem do postele už v devět.
image
V neděli po snídani jsem šla do posilovny. Záda, prsa + kardio a zadek. V neděli k nám chodí na oběd tata, tak jsem udělala slavnostní čočkovou sekanou s dýňovo-bramborovou kaší. Fakt se to povedlo :-) Odpoledne jsme jeli na velký nákup do Globusu jako každý týden. Koupili jsme kopu zeleniny a dalšich zdravých dobrot. Večer jsme hráli karty a udělali si k večeři jarní závitky se seitanem a zeleninový salát. Mňam mňam, to je má oblíbená večeře!
Vrátím se ještě zpátky v čase ke čtvrtečnímu tréninku. Byl dost výživný :-) Jely  jsme ramena, biceps, triceps + břicho. Dostala jsem do těla, svaly mě pálily až pulzovaly. Sama si takhle nikdy nezvacvičím. Zdena se mi 100% věnuje, je to k nezaplacení. Zjistily jsme, že mám hodně silné břicho. Pořád mi přidávala a já se ani nezadýchala, tak jsem dostala několik speciálních sérií, kdy mi trenérka během jedné série přidávala a zase ubírala zátěž a do toho jsem dělala výdrže. V jednu chvíli jsme tam měla i 23kg! To už mi břišáky doslova hořely :-) Ale je to bomba pocit. Dřív jsem na břicho dřela jako kůň a neviděla jsem výsledky a teď za pár týdnů je to neskutečny rozdíl. Taky i díky dietě. A vidím to i jinde než jen na břiše. Mám z toho radost. Navíc mám i lepší systém, který se mi snáze dodržuje, mám víc energie a baví mě to čím dál víc. Na konec tréninku mě trenérka poslala ještě na 10 minut na eleptický trenažér. Obvykle si kardio po tomhle tréninku ve čtvrtek nedávám, ale asi začnu, protože tenhle přístroj tam mají senzační. Nechtělo se mi z něj dolů :-) Pak jsem se ještě vyslunila na solárku. Probraly jsme i nový jídelníček a začaly cvičit pózování. To už rozeberu zvlášť.

Žádné komentáře:

Okomentovat