pondělí 4. března 2013

4. Března

Sluníčko už začíná sílit a to mě nabíjí novou energií. Užívám si každý tréninik a teším se na další. Od pátku do neděle jsem dala pěkně zabrat nohám.
V pátek jsem nadšeně vyrazila do terénu hned v 7 ráno, byl to můj první ranní trénink v tomhle roce. Je super, že už je zase brzy světlo a dny se prodlužují. Mám pak pocit, že toho za den víc stihnu. dala jsem si 45 minut lehčího běhu na lačno podél řeky. Bohužel jsem trochu podcenila počasí. Nevzala jsem si čepici ani rukavice a byla mi celkem zima. Pořád je takhle ráno ještě pod nulou. A místo teplých bot jsem vzala pětiprsty. Skvěle se v nich běhá, ale je na ně ještě brzo. Už se nemůžu dočkat až se udělá ještě tepleji a budu chodit na brusle. Zbožňuju je, jsem schopná na nich najezdit 2 hodiny denně :-) Je super, že mám soutěž v září, protože v té době pro mě nebude vubec problém dělat hodně kardia. Přes léto pořád běhám, bruslím, jezdím na kole a nevím kdy mám dost. To hezké počasí mě prostě burcuje! A je taky fajn, že se mnou často chodí manžel mebo kamarádka.
V sobotu jsem šla do posilovny až na půl 11. Musela jsem nabrat síly a doplnit energii po předchozím bezsacharidovem dnu. Dala jsem si nohy a zadek tentokrát o něco lehčí váhy s větším počtem opakování.
V neděli jsem vyrazila hned po snídani, dokud jsem měla zásoby energie a nepřepadal mě hlad. Opět bezsacharidový den. Statečně jsem zvládla břicho a zadek a završila 50 minutami běhu na pásu v konstantním tempu. Když jsem si dala sprchu a snědla svačinu, byla jsem slabá jako moucha, ale cítila jsem se báječně! Celá naše posilovna je prosklená, tak jí prosvítilo sluníčko a to ještě umocnilo působení endorfínů. Znáte taky ten pocit, když se po dobře odvedené práci cítíte nepřekonatelní?
Dnes jsme s miláčkem vyrazili běhat společně. Tentokrát raději na pás do fitka. Dala jsem si 30 minut v konstantním tempu, abych protáhla ztuhlé nohy. Dostali poslední dny zabrat. Dneska zase do práce a budu už jen odpočívat. Byl to úspěšný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat