sobota 2. března 2013

Jídelníček 2. fáze

Ve čtvrtek jsem od trenérky dostala nový předpis jídelníčku. Po 10 dnech na první fázi mám 1,4kg čistého tuku dole, což mě samotnou mile překvapilo. Sacharidové vlny 1:1 mám dál, jen teď zase trochu pozměněné.
DEN 1: 0 sacharidů + 1,8 - 2g bílkovin/1kg váhy
DEN 2: 300g sacharidů + 1,2g bílkovin
Opět zelenina v rozumné míře neomezená a nepočítá se. U dne jedna držím sacharidy z tofu, seitanu, atd. do 40g. Tuky nepřidávám vůbec, snažím se držet je do 30g. Takže všechno dělám jen v troubě, na vodě, na páře, olej nepřidávám téměř vůbec a porci oříšků nebo semínek mám do 10g/den. Pořád nevím, jestli ve dni 2 mám do bílkovin počítat i bílkoviny z obilovin. Asi to tak původně nebylo myšleno, ale jelikož se to u té rostlinné stravy hůře škatulkuje, dělám kompromis. A to tak, že bez obilovin je to 1g a s 1,5g, přibližně. Bílkovinami navíc se nic nezkazí.
Ve čtvrtek jsem si dala trochu odměňovací den. Ne nějaké neřízené přecpávání, ale prostě bez počítání a na co jsem měla chuť. Aspoň jednou za týden až dva chci tenhle den plánovaně zařadit, abych se měla na co těšit a neměla pocit, že si něco na co mám chuť musím zakazovat. Zatím do soutěže daleko, takže si to můžu dovolit.
Jinak mi ale jídelníček zatím vyhovuje. Včera jsem měla 1 a dneska 2 a je to docela zajímavý kontrast. Jeden den téměř hladovka a druhý den mám co dělat, abych to všechno snědla. Hlady tedy ve 2 určitě netrpím :-) Což je dobré, protože i když mám v 1 krizi, vím, že je vždycky druhý den na co se těšit :-)
Přikládám jídelníček prvních dvou dnů:
Jídelníček 2
Dnešní papání
P1160058
P1160079P1160087

Žádné komentáře:

Okomentovat