středa 27. března 2013

Odměňovací den - jak už příště ne

Tak víkend byl nabytý pohodičkou. V sobotu při druhé stovce jsem už tedy postrádala energii, ale přesto jsem se vykopala a šla ven běhat. Nakonec to bylo super, i když jsem se domů pak spíš plazila. A při běhu jsem jen přemýšlela, co všechno v neděli sním :-) Moje buňky už byly vyhládlé skoro na doraz. Ale výborný oběd mi pak spravil náladu. Dělala jsem svíčkovou s hlívou a seitanem a k tomu pohankový knedlík. Mňam, to byla dobrota. Po tom běhu to do mě jen zahučelo! Odpoledne jsem si ještě dala domácí trénink břicha a hýždí až mě chytaly křeče. Tomu zadku teď dávám záhul. Cvičím ho 4-5 týdně. Změnil se mi teď i trochu tréninkový plán. Nedodržuju ho každý týden stejně, spíš jak mi to vyjde. Ale přibližně takhle:
Pondělí: břicho + zadek
Úterý: T2 - nohy + kardio
Středa: T3 - ramena, biceps, triceps
Čtvrtek: T1 - záda, prsa + břicho + kardio 30 minut (konstantní tempo)
Pátek: VOLNO
Sobota: 50 minut kardio (KT) + zadek, břicho
Neděle: T2 - nohy
Taky jsem vymýšlela a experimentovala s velikonočními recepty. Třeba plněná tofu vajíčka s cizrnovou náplní se moc povedly. Neděle byl ten odměňovací den. Už jsem ho nemohla ani dospat, jaký jsem měla hlad. Ráno jsme si udělali s miláčkem hostinu - džem, oříšková másla, pečivo, listové sladké pečivo, pudink, ovoce, obilná kávička :-) Pak jsme se spokojeně svalili do postele a koukali na film. Začalo svítit sluníčko, tak jsme vzali pejska a vyrazili na procházku. došli jsme až do centra, bylo už po poledni. Tam jsme si prošli velikonoční trhy a zahřáli se medovinkou. Zbožňuju jí! Zvlášť tu slovenskou včelovinu. Byla velká zima, tak nám bodla. Ještě jsme si dali na půl trdelník (měla jsem ho poprvé v životě) a vyrazili domů. Tam jsme si jen nachystali zmrzlinu do mrazáku - domácí z ovoce, oříšků, avokáda a kokosového mléka. A šli jsme do čajovny. Tam jsme popíjeli výborné zelené čaje, povídali si a hráli hry. Mám moc ráda tu naši plzeňskou čajovnu. Lehnete si tam do polštářů, vychutnáváte výborné čajíky a zastaví se čas. Mají tam právě i spoustu knížek a společenských her na půjčení. A krásně to tam voní. K večeru jsme už vyrazili k domovu. Jen jsme se po cestě ještě zastavili na trzích pro víno z černého rybízu. Pěkně vychlazené venkovním mrazíkem. Už jsem se na něj moc těšila! Doma jsme si opražili mandličky, upekli slané tyčinky s mákem z listového těsta a popíjeli vínečko. K tomu jsme prohlíželi staré fotky. Do téhle chvíle to bylo moc fajn. Pak jsme si ale udělali k večeři smažený veganský sýr s hranolkami, kečupem a majonézou. Už při tom smažení mi to nesedělo. Už ani nemapatuju, kdy jsme naposledy něco smažila. Olej už v kuchyni téměř nepoužívám. Taková spotřeba, smrad a prskání, proč to vlastně lidé dělají? Ze začátku to chutnalo celkem dobře. Ale ke konci už mi začínalo být divně. Poslední sousto jsem už do sebe nenašťouchla. Musela jsem si jít hned lehnout, protože se mi z toho okamžitě udělalo hrozně zle. Pak se to zlepšilo, koukali jsme na film a po nějaké době jsme vytáhli tu zmrzlinu. Ušlehala jsem na ní kokosovou šlehačku, udělala karamelovou omáčku a nalámala jsem do poháru ještě sušenky - no brutál. Třikrát jsem do toho šťourla a pak jsem řekla, že to už je na mě moc! Bylo mi zle jako ani nepamatuju! Svíjela jsem se v posteli a pak jsem strávila asi půl hodiny a na záchodě a všechno to vrhla ven. Omlouvám se, jestli to čtete, ale musím se o tuhle svou zkušenost podělit. Jsem ráda, že jsem to vyzkoušela v tom stylu, jak mi to doporučila trenérka. Tak to prý závodníci praktikují - Nacpat do sebe co to jde a co nejvíc cukrů a kalorií. Je to zkušenost, ale tohle není pro mě. Odměňovací den v mém stylu je dát si to co mám ráda a běžně nemůžu, ale v rozumné míře a žádné smažené a tučné věci, které už dávno nepotřebuju a ani nechci. Stejně tak jako nezdravé veganské náhražky. tohle byl spíš trestací den :-D Příště radši horu sushi nebo zeleninových tortil. To se spokojeně nadlábnu, za chvilku to strávím a je mi zase hej.
Díky tomu, že jsem se vyzvracela, tak mi druhý den nebylo nijak zvlášt špatně. Pila jsem čaje, odpoledne jsem si k prvnímu jídlu dala grep a pak později zeleninovou polévku a večer dušenou zeleninu s tofu.
No jo, chybami se člověk učí, ale stejně to byla sranda a skvělý den s mým drahým :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat