středa 13. března 2013

Odměňovací den

V kulturistické terminologii se tomu říká prasečí den nebo v angličtine cheaty day. Ani jeden termín se mi nelíbí, protože to neberu jako podvod ani se nepovažuju za prasátko (i když je mám ráda). Pro mě je to prostě občasná odměna za tvrdou dřinu a odříkání, která mě opět podpoři´ v motivaci.
Myslím, že je hodně důležité, takové dny si naplánovat cca 2x do měsíce. Zaprvé se má člověk na co těšit a když klesá motivace a přemáhají Vás chutě, vždycky se ukonejšíte tím, že den D brzy přijde. Pomůže Vám to překonat spontální selhání, která pak mrzí. Naopak naplánovaný odměňovací den je součástí Vašeho programu, takže z něj nemáte výčitky. Já si ho naopak maximálně užívam v pohodě a spokojenosti. Také psychika hraje velkou roli, jak se budete cítit fyzicky. Pokud úlevy v jídelníčku vnímáte jako odměnu a užijete si je, pak Vám bude poté i druhý den dobře. Pokud to budete brát jako selhání a obviňovat se za to, jistě budete mít druhý den pěkný bolebřich a budete se cítit otupěle. Mějte se rádi - za všech okolností!
Když pak tento stav máte spojený s pozitivním pocitem, dáte si opravdu to na co máte chuť, ale bez zbytečného přejídání. Když takový den pak ještě spojíte s dalšími příjemnými aktivitami a strávíte ho s milou osobou, tak je to dokonalé!
Můj nedělní odměňovací den začal slastně. Večer jsem upekla kokosovo ananasovou buchtu s pudinkovým krémem, pokapanou hořkou čokoládou. Už dlouho jsem si na ní brousila zub. Mmmm, byla výtečná! Na té jsme si smlsly s manžílkem v pohodičce při svíčkách s obilnou kávou. Miluju snídani při svíčkách :-) Pak jsme se ještě chvíli povalovi a vyrazili do fitka. Dala jsem si pořádně do těla - Ramena, biceps, triceps a 30 minut kardia. To abych nezapomněla ani v tenhle den na svoje cíle. Po cvičení jsem si dala půlku jablíčka a domácí čokoládovou proteinovou tyčinku, kterou teď už taky nemám normálně povolenou. Doma jsme si smlsli na alfově fazolové baště s polentovým knedlíkem, která zbyla od pátku (to bylo dietní, hihi :-)) A pak hurá na nákupy! Procourali jsme obchoďák, koupila jsem si nové naušnice a vybrala si i nové plavky. Potřebuju je na čtvrtek na pózování, ale budou se mi pak hodit i normálně na koupání. Jsou hezky střižené, spíše jednoduché. Bílé s červeno-modrým lemem. Ještě si ale zajdu do Calzedonie a koupím si nějaké zdobené na focení. Miláčkovi jsme koupili spodní prádlo a šli jsme do kina. Tam už nám celkem vyhládlo a těšili jsme se na večeři. Asi v půl sedmé jsme usedli v naší oblíbené restauraci o objednali si láhev růžového vína, které krásně vonělo po ovoci a bylo moc dobré. K tomu jsme chroupali čerstvě pražené mandličky a povídali si.
image
image
Pak jsme si objednali salát a burger s tempehem a grilovanou zeleninou. Manžel si dal ještě fazolky na česneku a ty jsem mu taky trochu ujídala.
image
Bohužel měli jen do osmi, tak jsme pak přesídlili do kavarny. Tam jsem si dala horkou čokoládu a můj drahý orzo. Těšila jsem se na tu zmrzlinu, ale tady zrovna poháry nedělali, tak jsme šli nakonec ještě vedle do vyhlášené kavárny a tam měli tedy výběr! Dali jsme si oba pohár s čokoládovou a oříškovou zmrzlinou s domací šlehačkou posypanou oříšky. To byly orgie :-)
image
Tady už ale také zavírali, tak jsme to zafinišovali v potrefené huse na mátovém čaji. Venku byl krásný iontovaný vzdoušek po dešti, tak bylo příjemné projít tak celé město. V deset jsme jeli domů se spokojeným bříškem a dobrou náladou. V posteli jsme si ještě pustili komedii a usnula jsem jako mimino.
Prostě báječný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat