sobota 20. dubna 2013

20. dubna

Tak se po delší době zase hlásím. Za poslední dva týdny jsem udělala zase nějaký pokrok, tak se musím pochlubit. A taky informovat o novinkách.
V sobotu jsem se byla fotit. Nakonec se to o dva týdny posunulo, protože fotografka onemocněla. Byla jsme domluvené už od rána, tak mě tam vezl manžel a nakonec tam byl i celou dobu se mnou při focení. Myslela jsem, že mě to bude znervózňovat, ale nakonec byla sranda. Moc jsem si to užila. Celkem i s vizáží to bylo asi na 3 hodiny. Fotky, co jsme vybrali vypadají skvěle. Budu je mít do konce měsíce. Jsem na ně zvědavá! Určitě je sem pak také hodím.
makam jako šroub 6x týdně. Nakládám si čím dál víc a vychutnávám si každý trénink. V tohle týdnu už se udělalo konečně hezky. Bylo to skoro už jako letní počasí. Dvakrát jsem už tedy byla na bruslích. Jéé, jak mě už se po tom stýskalo! A taky jsme byli na zahrádce pracovat. Budeme si tam pěstovat vlaatní zeleninou. Samozřejmě bez chemii s maximem bílkovin a minimem tuku :-)
Jídelníček pevně dodržuju a výsledky už se po delší stagnaci zase bjevily. Svaly rostou a rýsují se. Teď ve čtvrtek při tréninku se Zdenou jsme došly k tomu, že když mi ještě nebylo 24 let, tak se můžu řadit mezi juniorky. Což je podle ní obrovká výhoda. A znamenalo by to, že když se dostanu do dobré formy, tak bych mohla na podzim na mistrovství světa! A jelikož budu spadat do juniorek celkem tři sezóny, tak mám velké šance uspět. Samozřejmě, když na sobě bud tvrdě pracovat. To mám ale take v plánu :-)
Od pátku mi už ale bylo krutě. Poslední tři dny na nízkých sacharidech jsem doklepávala tak tak. Včera jsem ještě k tomu měla 50ti minutové kardio a to jsem jela z posledních sil. Byla jsem slabá jako moucha, měla jsem hlad, ale zvládla jsem to! Také bylo čím se chlácholit - dnes mám konečně odměňovací den. Už jsem to nemohla dospat. V lednici mě čeká čokoládový dort a svíčková :-) a večer na vínko a zmrzlinku - aaaaaa :-) Ale za tudřinu si to zasloužím. Podrobný jídelníček, tréninky a tělesnou analýzu popíšu zase zvlášť. Teď už jdu na ten dort ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat