sobota 6. dubna 2013

6. dubna

Tak je tady vytoužený víkend. Tenhle týden byl opravdu vydatný. Mám za sebou spoustu dřiny v posilovně i práci. Ale oboje vykonáno s nadšením a radostí :-) Dnes jedu do Prahy na poslední klientku, copánky a odpoledne s miláčkem. Máme v plánu kino a večer jdeme na sushi. Už si na něj hodně dlouho brousím zub, takže se nemůžu dočkat!
Dnes mám ještě dietu, ale sacharidy nepočítám. Večer už jdeme na to sushi a zítra mám odměňovací den. Doma už mě čeká makovec :-* Focení nakonec dnes padlo, protože fotografka onemocněla, takže přesunuto na 19. Ale když už jsem měla v Praze naplánované i další věci, tak jsem nakonec to focení jen zaměnila na hezké odpoledne s mým drahým.
Jinak co se týče jídelníčku a tréninku, jedu pořád stejně. Tuky si teď  víc hlídám a snažím se je udržet do těch 20g. Od června-července to sklepni na 10g. V trénincích se zaměřuju pořád hlavně na nohy a zadek. Cítím se skvěle a všechno mě to pořád maximálně baví. Už mám domluvené šití plavek.
A 27. se jedu podívat na mistrovství republiky! Jsem zvědavá, na žádné soutěži jsem ještě nebyla.

Žádné komentáře:

Okomentovat