pondělí 22. dubna 2013

Jídelníček 5. fáze

Nechápu, jak jsem mohla mít problém s 300 sacharidy. Horní hranice mého příjmu už stoupá a padá to do mě jako nic. Tréninky jsou tvrdší a apetit o to větší. Už týden jsem zase na novém režimu:
DEN 1: 0g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
DEN 2: 50g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
DEN 3: 100g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
DEN 4: 500g sacharidů + 1,7g bílkovin/kg tělesné váhy
Už jsem si na cyklování sacharidů zvykla a celkem mi to vyhovuje. Hlad nemám, jen teď o víkendu už jsem bojovala, když jsem byla už delší dobu striktní a věděla jsem, že mě čeká ta slastná neděle. Jo ta byla! Orgie na druhou :-) Ale ode dneška zase přísná dietka. Ty tři dny s nízkými sacharidy se dají přežít a čtvrtý den je vždycky žranice :-) Dělám si samé dobroty, takže nemám pocit, že bych nějak strádala. Zase si musím sednout a sepsat sem aspoň jeden týden v kuse. Zamilovala jsem si v poslední době batáty, které si dělám vždycky na 50 a 100. Nejlépe pečené na způsob hranolek. Při 500 jedu rýži, hrachovou kaši, fazole, čočku, vločky, rýžové kaše, kukuřičné lupínky, domácí sushi s tempehem, shitake a zeleninou nebo pohankové placky plněné rýžovo-zeleninovou směsí. To jsou teď moji favoriti. Na nízké sacharidy si dávám tofu tvarohy na sladko, pečený seitanen a tempeh, kopce zeleniny a zeleninové kaše, saláty a omáčky. Z ovoce jahody, grepy, při vysokých sacharidech jablka a kiwi. Dám sem brzo ty jídelníčky a zase nějaké fotky těch  dobrot. A taky jsem jsem si pořídila rýžovar. Výborný vynález!
A teď aspoň pro trochu podráždění chuťových buněk. Ukázka mé včerejší odměny, vše z vlastní produkce:

Kakaový dortík s třešněmi a kokosem.

Italský olivovo-rajčatový chléb s kešu "mozzarellou"

:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat