pondělí 29. dubna 2013

Jídelníček 6. fáze

Po dvou týdnech předchozího rozpisu diety mám od trenérky zase nový.
DEN 1: 50g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
DEN 2: 100g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
DEN 3: 600g sacharidů + 2g bílkovin/kg tělesné váhy
Tak tady už začalo jít trochu do tuhého. Odpadla 0, což je docela fajn, ale ta 600! Přijde mi, že si ze mě trenérka chce vykrmit pašíka na porážku a ne připravit mě na fitness soutěž. Včera jsem měla 600 poprvé a musím říct, že už to bylo vážné dost. Do odpoledne se to ještě dalo, ale na večeři už jsem neměla kapacity. Dojídal jí po mé manžel a nemohla jsem pak ani moc usnout, jak jsem měla plné břicho. Pila jsem čaj, četla si a usnula jsem až před třetí ranní. Cítila jsem, jak je moje tělo přehlcené.
Dnes jsem si dala půst, abych dala možnost tělu to všechno zpracovat a zužitkovat. Z toho co o lidském těle a trávení vím, jsem si vyvodila, že je potřeba nechat tělu dostatek energie a prostoru, aby mohlo takové množství jídla zpracovat. Kdyby jsem přijímala další stravu, jídlo by se špatně trávilo, živiny by nebyly plnohodnotně využité a nekvalitně zpracovaná potrava by tělo zamořovala odpadem látkové výměny. Nemám k jídlu ani vůbec chuť, ze včerejška mám dostatečné zásoby. Dnes jsem jen na vodě, bylinkových čajích a odpoledne si koupím lahev kombuchy. Přivádí mě to zase k myšlence pravidelného zařazování půstů. Především po takovýchto dnech. Zaprvé se tělo pročistí, trávicí orgány si odpočinou a organismus se lépe naučí hospodařit. To je velmi důležité. Nejde jen o to, kolik toho člověk sní, aby budoval svalovou hmotu, ale především kolik z toho tělo dokáže zužitkovat. A právě pravidelné půsty jsou skvělým prostředkem, jak tohle tělo naučit.
Asi bych si teď dala půsty v pondělí, potom 50/100/500/50/100/600/půst. Aspoň mi vysoké sacharidy vyjdou na čtvrtek a neděli, což jsou dny, kdy mám volno. A v pondělí naopak hodně práce, tak se aspoň o jídlo nebudu muset starat. Je to zatím úvaha. Uvidíme, jak to vyjde v praxi ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat