pondělí 29. dubna 2013

Mistrovství ČR 2013 v Praze

V sobotu jsem jela společně s mým drahým do Prahy, podívat se na MČR. Byl to zážitek, protože to byla úprvně první soutěž, kterou jsem naživo viděla. Byla to báječná podívaná. V bodyfitness jsem fandila Petře Urbánkové, jejíž stránky pravidelně sleduji a Šárce Píckové, která je mi sympatická především proto, že je vegetariánka. Obě měly báječnou formu. Krásně se na to dívalo. Obě vyhrály první místo ve své kategorii a Petra dokonce absolutní vítězství. Měly to holky zasloužené. Co se týče mé budoucí kategorie bikini, byla jsem celkem zklamaná. Hodnocení a umístění závodnic mi nepřišlo spravedlivé. Bohužel se hodnotilo spíš podle toho, která měla větší prsa a lacinější výstup, když to tak řeknu, než která měla lépe vypacované tělo. Škoda. Snad to v juniorkách bude trochu jinak. Nerada bych, kdyby mě rozhodčí předem odepsali jen proto, že nemám silikony. Bohužel u kategorie bikini hrají prsa opravdu velkou roli oproti kulturiskám a bodyfitnesskám. Ale určitě by to nemělo být rozhodující kritérium.
Teď následuje i ME, kam odjela i moje trenérka. Ona je totiž státní trenér. A vrátí se až za tři týdny. Tak mi dala za úkol trénovat jako o život. Závody mě nakoply, tak jsem si to vzala k srdci a hned včera jsem se byla v posilovně zničit. Měla jsem ramena, ruce a zadek. Břicho jsem vynechala, protože to jsem cvičila s trenérkou ve čtvrtek tak, že jsem druhý den nemohla ani dýchat, jak mě bolelo od žeber až k tříslům. A ten včerejší trénink jsem odjela opravdu poctivě. Měla jsem i hodně síly z velké sacharidové snídaně, tak jsem si pěkně naložila i větší váhy s dorážkami pomocí lehkých vah a kliků. No dneska to cítím tedy pořádně. Miluju tu bolest svalů na druhý den, po vydatném tréninku :-) K večeru jsem si dala ješte 30 minut na bruslích. Sice nebylo hezké počasí a bylo i celkem chladno, ale to provětrání na vzdoušku mi udělalo dobře

Žádné komentáře:

Okomentovat