pondělí 3. června 2013

Jsem ve finále! Soutěž fitness models

Když mi přišel v pátek e-mail, že mě vybrali do finálové 10 soutěže fitness models, do které jsem se před pár týdny přihlásila, nemohla jsem věřit vlastním očím! Myslela jsem, že se jim tam můj dopis s fotkami ztratí někde v hromadě a vůbec jsem tomu nevěnovala pozornost. O to víc jsem byla překvapená a potěšená :-)
Slavnostní vyhlášení výsledků je v pátek 21. června v Pardubicích. Už se moc těším :-) Prvních pět bude dělat rozhovor a fotit se. O každé pak vyjde dvojstránka v jednom vydání časopisu fitness a výherkyně bude na titulce. Nemám žádná očekávání, i kdybych byla ta desátá, tak už to je pro mě teď velký úspěch. Vlastně je to pro mě první úspěch ve fitnessu. Zase mě to pořádně nakoplo!
Včera jsem měla odměňovací den, opět po dvou týdnech. Tak jsem se pořádně nacpala sladkým :-) Ale teď budu mít útrum a zase pěkně dietka. Do toho finále bych si chtěla vyzkoušet pořádnou rýsovačku, kdyby jsem se náhodou dostala do té pětky na focení. A hlavně si to taky na nečisto vyzkoušet ještě před soutěží. Další úlevu v jídelníčku si dám asi až na konci června, to jedeme s drahým k příležitosti výročí na víkend do Karlových lázní na romantický pobyt :-) Musím to ale samozřejmě ještě prokonzultovat se Zdeňkou ;-)
Od příštího týden už s ní budu chodit 2x v týdnu. Kromě čtvrtka ještě úterky. A pořádně se do toho opřem! Už se těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat