pondělí 10. června 2013

Odpočinkový den

Tak dnes odpočinkový den. Víkend se nesl v duchu dřiny a potu, tak musím dnes trochu vydechnout a nabrat síly na zítra.
sobotu jsem cvičila 30 minut zadek a břicho a následně jsem si dala 50 minut kardia v 10 minutových úsecích na různých trenažerech - pás, veslařský, eliptický, pás.
neděli jsem šla hned v 6 ráno běhat ven na 30 minut pak jsem posnídala a vyrazila do fitka na zadek, záda a prsa.
No bylo to vydatné :-) Nohy pěkně zkoprnělé z toho kardia a hlavně čtvrtečního tréninku s trenérkou. Zítra jdu zase se Zdeňkou a zase nohy. A to mě ještě nepřestaly bolet :-D Ale těším se! Dneska jsem byla u nás v Praze v salónu na opalovacím nástřiku, tak mám pěknou barvičku a voním celá po vanilce. Moc přírodní to asi není, ale chtěla jsem to vyzkoušet. Taky jsem si koupila nové plavky. Khaki zelené s flitry. Takže jsem ready zítra na pózování ;-) Musíme to začít pilovat. Zdena mi dala kontakt na nějakou paní z Chebu, která pózování přímo vyučuje. Takže jí musím zavolat a domluvit si s ní nácvik. Jsme na to zvědavá.
Jídelníček na 100%. A je mi celkem fajn. Chvílemi mám hlad, ale nic hrozného. Naopak se cítím možná lépe, když je to takové konstantnější a nešokuju tělo vysokými sacharidy. Cítím se takhle dobře. Zase se ozvu.
Dobrou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat