čtvrtek 20. června 2013

Zítra finále soutěže fitness models

Tak je to tady. Už zítra jedu do Pardubic na vyhlášení soutěže fitness models. Jsem na to zvědavá! Už se moc těším a nemám ani žádná očekávání, což je dobře. Užívám si to těšení. Vyrážíme už brzy ráno, protože jsou to z Plzně 2 hodiny cesty.
Koupila jsem si dnes sportovní topík na případné focení. Dnes jsem měla volno. Od cvičení po 11 dnech, žádná práce, manžel v trapu... To bylo báááječné! Tolik jsem toho stihla! Vstávala jsem zase v 5, vyšůrovala byt, posnídala na balkóně, zajela oběhat věci do města, ke švadleně, do čistírny, obídek, nákupy, čajovna, kde jsem pracovala na Veganze, solárko a domů na véču. Moc jsem si to užila. Byla jsem u švadleny, nechat si upravit ty nové plavky. Terka se Zdeňkou mi poradily, abych si na ně ještě nechala našít kamínky a spodek si nechala na zadku nařasit, aby to vypadalo lépe. Až budou hotové, tak je vyfotím a dám je sem ;-)
Jinak musím říct, že jsem mile potěšená, jak zapůsobily teď ty dva týdny. Zdálo se mi, že se pořád nic neděje a najednou před třemi dny jsem se podívala ráno do zrcadla a všechny svaly mi krásně povystoupily. Na břiše mám už o dost měně tuku, ramena se vysekaly a zadek splasknul. Dokonce jsou mi teď velké všechny kalhoty. Mám fakt radost. A svaly zároveň povyrostly. I Zdena si všimla. Včera při pózování jsem se cítila skvěle a spontálně. Je to super pocit, těším se až to půjde ještě dál. A přitom mi ten režim teď maximálně vyhovoval. Běhání každé ráno se stalo radostnou samozřejmostí, neměla jsem ani moc hlad, všechno jsem si vychutnávala a energie jsem měla hodně. Tréninky se Zdeňkou 2x týdně mě také hodně podpořily.
Je to prostě všechno super, nemůžu se toho nabažit. Taky jsem už začala brát nějaké doplňky. Tohle je teď moje bojová výbava:
P1160737

Dneska jsem měla 50. Tohle byla má výtečná večeře:
P1160743

Pečená dýně a kedlubna, tofu alá vajíčka s pórkem, paprika, rajče, rajský protlak. Ještě tam chybí mé milované kyselé okurky.
A taky se musím přiznat. Odměnila jsem se dnes ráno za tu dřinu a pot 2 lžičkami arašídového másla :-) Ale jinak jsem vzorná holka! Jdu se na ten zítřek vyspinkat. Ozvu se brzy!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Milá Kateřino,

předem Vás zdravím a děkuji za veškeré informace, které zveřejňujete. Mohla bych Vás poprosit o Vaše zkušenosti, hodnocené produktů Sunwarrior. Dále ještě zvědavá otázka, kde jste je nakupovala?
Předem děkuji a hodně úspěchů

Noemi Kovářová

Okomentovat