čtvrtek 11. července 2013

Co nového v přípravce

Tak se zase hlásím. Omlouvám se za výpadek. Dvoufázový trénink s prací, péčí o manžela a domácnost, psaní článků a editací webových stránek dá trochu zabrat :-) Ještě se k tomu občas snažím zařadit spánek :-)
Ale jsem opět tady vážení. Soutěž Fitness models dopadla ucházejícně, ale pro mě bohužel neuspokojivě. Skončila jsem 7. z 43 účastnic. Sice to není tak špatné na to, že jsem právě začala, ale když už jsem se dostala do fitnále, chtěla jsem být aspoň v první 5, abych měla dvou stránku v časopisu s rozhovorem. Hlavně proto, že jsem chtěla poukázat na svůj životní styl, aby také holky, které sportují a zajímají se o svoje zdraví věděly, že také existují jiné možnosti jako je rostlinná strava. A že to jde! Ale všechno má svůj čas, je pravda, že zatím až takovou formu nemám a třeba se mi podaří prorazit jinak, jinde, jindy. Určitě se mi to podaří, protože si to moc přeju a hodlám si jít za svým!
Mám se moc dobře. Přípravka probíhá v poklidu a nadšenec jsem čím dál tím větší. Tak moc moc MOC, jsem si tenhle životní styl zamilovala! Těším se na každičký trénink, užívám si zdravé lehké dietní jídlo, které mi dělá moc dobře a s oblibou vše důkladně plánuji, konzultuji s trenérkou a monituruji výsledky. Jsem posedlá fitness vegan lifestylem, už je to definitivní :-)
V sobotu jsem byla prvně v Chebu za paní Janou Stöckelovou. 12 let se věnovala tanci, soutěžila ve fitness, v kulturistice a stala se dokonce mistryní světa. Vyučuje pózování a je opravdu profík. Strávila se mnou 2 hodiny a stálo to za to. Nacvičily jsme celou sestavu na pódium. Vymyslela mi všechny pozice a pohyby přímo na míru pro mě, aby mi to slušelo vzhledem k mé postavě. Je milá a sympatická. Bylo to moc fajn. A navíc má krásné fitko. Nejhezčí, ve kterém jsem kdy byla. Domluvily jsme se, že k ní budu jezdit každou druhou sobotu a pilovat sestavičku. Je to paráda! Ani se moc nestydím, ale v těch podpatcích jsem ještě pořád dost nemotorná. Není to moje parketa. Já nejradši naboso nebo v pětiprstech. To bych na pódiu ale asi moc neuspěla :-)
Mějte se fajnově. Zase písnu něco o dietce a trénincích.

Žádné komentáře:

Okomentovat