neděle 14. července 2013

Tréninky - 10 týdnů do soutěže

Tak už se to blíží. 22. 9. Vyškov. Tréninková rutina přitvrdila, aby se nahnaly svalíky a vypálily tuky. Jedu dvoufázový trénink 6x v týdnu. Aktuálně přibližně takto:
PO - kardio 30´ běh/zadek
ÚT - kardio 30´ plavání/nohy, břicho
ST - volno
ČT - kardio 30´ běh/záda, prsa, břicho, zadek
 - zadek, břicho kardio 30´ běh/ramena, biceps, triceps
SO - zadek, břicho/kardio 50´ běh
NE - zadek, břicho, kardio 30´ brusle/nohy
Břicho mám v úterý a čtvrtek se Zdeňkou silové s těžkými vahami a pátek až sobota si dávám doma po ránu kruhový trénink břicha s vlastní vahou zaměřený na šikmé břišní svaly. Zadek jedu denně. Tam mám největší rezervy. Kardia mě baví, chodím ráno na lačno kolem mezi 5:30 a 6h. Je to skvělý startér do začátku dne. Už jsem si zvykla, takže mi ani nohy netuhnou a mám dost energie.
Tréninky jsou celkové už o dost intenzivnější. Hlavně ty nohy. Pauzy kratší, váhy větší, cviky náročnější. Někdy je to fakt až na hranice. Jak říká Zdena - rychlá smrt :-) Ale je to bomba, že mě takhle vyhecuje. Regeneraci mám perfektní. Je to dobrou stravou a taky bych řekla, že doplňky plní svůj účel.

Žádné komentáře:

Okomentovat