neděle 4. srpna 2013

Přípravka pořád v plném proudu

Cesta minulý víkend na Slovensko byla dosti strastiplná. Pařili jsme se v autě celý den, jen jednou jsme se zastavili v Brně na koupališti, trochu se osvěžit. Ale stálo to za to. Paní byla moc milá a dala mi na výběr a vyzkoušení mnoho krásných plavek. Až mi oči přecházely, když jsem viděla všechny ty krásné látky, kamínky a cinkrlárka :-) Nakonec jsem si vybrala stříbrné s růžovými a fuchsiovými kamínky. Opravdu nádherné. A mám k nim dokonce i náušnice a náramek. Jsem z nich nadšená.
P1050577 P1050578 P1050580
Včera jsem byla v Chebu zase trénovat pózování. Už mi to šlo o poznání lépe a také jsem se cítila jistější. Myslím že si to ještě párkrát zopakuju a bude to fajn. Příští sobotu jedu znova a to budeme trénovat ve dvou. Ještě s Alenou Burešovou, která se připravuje na MS. Tak jsem na to zvědavá :-)
Jídelníček zvládám exceletně. Teda před týdnem v neděli jsem si dala naposled odměňovací den (a pořádný:-)), ale teď jsem už zase vzorná. Pořád jedu 50/50/50/300, ale vyhovuje mi to. Nemám vůbec hlad ani chutě. Cítím se skvěle.
Cvičení také dodržuju pocitvě. Kardia i posilku. A taaaaak mě to baví :-) Dneska jdu sama nohy a břicho a pak nějaké kardio. To si dám taky buď ve fitku nebo nějaký outdoor jako brusle nebo kolo. Ještě uvidím podle nálady a situace.
Máme teď nový program na výpočet jídelníčku. Hned jsem si ho zamilovala, skvěle se v něm pracuje. Tohle je můj naplánovaný dnešek! 4. 8. 2013

Žádné komentáře:

Okomentovat