čtvrtek 22. srpna 2013

Už jde do tuhýho!

Už to teda není žádná sranda, to vám teda povím. Hlad ještě celkem zvládám, ale jsem nervní, spím jak špalek, ráno se občas nemůžu vůbec probrat a to cvičení je teda opravdu o velkém přemáhání a hecování. A taky mi to moc nepálí. Jsem zabržděná v myšlení a soustředění.
Při ranním kardiu dodělávám z posledního. Chodím pořád na lačno a co nejvíc teď zařazuji tu intervalovku - 1min. sprint + 1 min. rychlá chůze. Ale bohužel té první minutě se teď už stěží dá říkat sprint :-D Taky mě bolí žaludek z hladu. Je to síla, jak to tělo se opravdu snaží ušetřit každou kalorii a gram tuku. Já mu to ale neusnadním :-) No a ty tréninky... Ať se snažím sebevíc, jsem slabá jako mouchu. Dávám teď tak o třetinu menší váhy než před několika týdny.
Ale nebudu si pořád jen stěžovat, na druhou stranu už se klubou výsledky :-) Doufám, že ze mě bude mít trenérka radost, až se vrátí z Egypta. Už se to začíná celkem rýsovat. A ty výsledky mě ženou vpřed a nedovolí mi polevit! Já jsem BOJOVNICE! A i když občas fňukám a nejradši bych šla vybílit cukrárnu, moje vůle a odhodlání je pořád silnější ;-)
Bez názvu-2
Zajímavé také je, jak se by zbystřila chuť a čich. Cokoliv sladkého cítím i přes pancířovou zeď a všechno i úplně obyčejné jídlo chutná jako špičková specialita z pětihvězdičkové restaurace. Třeba grepy, po kterých jsem se dřív ošklíbala, my teď připadají sladké jako lízátko. Je to zajímavé.
Dneska zařadím i pár novinek, i když se netýkají úplně fitness přípravky, ale dělají mi radost. Můj táta je už na rostlinné stravě asi 3 měsíc. Co jsem se přestěhovala do Plzně, tak jsem na něj asi měla větší vliv, doporučila jsem mu pár dokumentů a ukázala mu kouzla veganské kuchyně. Protože také řeší zdraví, dal na mě a pustil se do toho. Říká, že se teď cítí skvěle a maso mu nechybí. Ukázala jsem mu různé potraviny, jak připravovat jídla a každou neděli k nám chodí na oběd. Mám z toho radost. No a světe div se, před 10 dny začala i mamina s přítelem. A to že byli těžcí omáčkáři, bůčkáři a knedlíkáři. Zatím tedy jen vyřadili maso a přidali čerstvé ovoce a zeleninu, ale i tak každý krok se počítá. Oba mají už různé zdravotní neduhy, takže jim to už taky začalo asi vrtat hlavou. Nakoupila jsem jim teď nějaké tofu, tempehy, pomazánky, ďobáčky a tak. Takové ty rostlinné prasárničky do přechodu. Je to super, když vidím, že mám na své okolí takový vliv. Přitom já to nikomu nevnucuji, jen jsem asi dobrý vzor :-)
Jen dnes na návštěvě u mámy jsem byla na prášky. Zrovna když jsem přišla, tak dopékala v troubě obrovský plech švestkového koláče s mákem >:-( Všechny moje smysly z toho měly poplach. Musela jsem tu návštěvu tedy předčasně zkrátit, jinak bych si musela vytrhat vlasy. Ale hned po soutěži si takový taky udělám! A sním ho celý na posezení :-D
A také si teď otvírám nový salón, který bude už jen můj. Je to tam krásné. Teď jsem si byla nakoupit nábytek a dekorace, zítra si přivezu ještě nějakou Ikeu a čekám už jen na lehátko. Už se na to těším :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat