neděle 15. září 2013

1 týden do soutěže

Tak je to tu. Posledních 7 dní do závodů. Dnes je poslední den toho krutého týdne. Ještě musím doklepnout 0 a pak už to snad bude jen lepší. Zítra mám 400, tak si dneska nachystám nějaké dietní rýžové dobrůtky. Už jsem si na ten hlad ale tak nějak zvykla a zvládám to lépe. Dneska jsem se ani na tu 0 nijak neodflinkla s přípravou dobrot.

Dýňový koktejl k snídani

Domácí seitan s pečenou kořenovou zeleninou k obědu


Včerejšek jsem si moc užila. V 8 ráno jsem jela vlakem do Chebu. Měla jsem tam opět schůzku s Janou Stöckelovou na 10h. V jejím krásném fitku. Asi opravdu nejhezčí, jaké jsem kdy viděla. 
Jelikož je teď Zdeňka na Ukrajině na MS, tak jsem se s Janinou domluvila i na trénink. Poslední nohy před závody. Vždycky se dávají nohy naposled tak týden před, aby pak nebyly nateklé.

Vzpomínáte, jak jsem vám vyprávěla o brutálních trénincích nohou se Zdeňkou? To bylo pohlazení andělských křídel oproti tomu, co jsem zažila včera. Jana mě ani trochu nešetřila! K tomu jsem si ještě dala 35 minut kardia. Ale bylo to zase zajímavé, protože trénink byl úplně jiný než jsem zvyklá, nové cviky a taky mě Janina upozornila na několik chyb, které dělám. Určitě to pro mě bylo přínosné. Bylo by fajn, občas to prostřídat a zajít na trénink s ní. Stejnak teď budu nejspíš do Chebu jezdit častěji, ale o tom až dál :-)

Pak jsme se vrhly na pózování. Párkrát jsem si projela sestavičku, se zrcadlem a bez a Janina mě jenom chválila. Popravdě se už také cítím v těch podpatkách i pózách celkem jistě a dá se říct, že mě to i baví. No uvidí se na pódiu :-/

Pak když jsme skončily, šla jsem ještě pendlovat po Chebu. Vlak mi jel až za hodinu a půl. Chtěla jsem se také podívat po nějakých příčescích. Ten jsem nakonec nesehnala, za to jsem objevila úúúžasný obchod s oblečením. Spoustu krásných věcí včetně bot, kabelek atd. Neodolala jsem a koupila jsem si tři nové topíky. No musí si člověk udělat občas radost. A k tomu pantoflíky do back stage. Nebudu tam přece pořád běhat v těch podpatkách. No když už jsem u toho, závodní střevíčky mi přijdou KONEČNĚ v pondělí. Jsem na ně zvědavá ;-)



Když jsem dojela v půl páté odpoledne domů, byla jsem už kaput. Takže jsem se zarochala do pelechu a zaslouženě se válela až do večera. A k tomu mé oblíbené HIMYM.

Život je krásněj :-)

PS: Ještě jsme mluvily s Janinou o dalších soutěžích. Říkala mi, že je škoda, abych se zúčastnila jen jedné, když jsou za sezónu tři pohárovky. Ještě je 5. 10.  Grand Prix PEPA Opava a 12. 10. HI-TEC Nutrition Grand Prix 2013.



Ta první je dost na vysoké úrovni. Jsou tam závodníci ze světa, kteří se už i dobře umísťují a ceny jsou v hodnotě 1. 000 000 Kč (to je nul :-)). Ale Jana mi říkala, že důležité je se vyzávodit, získat zkušenosti a že jsou to i skvělé zážitky. Také že rozhodčí si mě víc dostanou do paměti.

Je to sice jen 2 a 3 týdny po Brně, ale já nevím. Jsem už dost vysílená. A hlavně strašně natěšená na ten nový režim, co si chci potom mimo sezónu najet. Pořádné dlabance a objemovku. Mám pocit, že přes tu zimu to půjde nahoru jedna báseň. Do jara je ze mě sexy druhý Arnold ;-) :-D

Co myslíte vy? Měla bych ještě do těch další soutěží letos jít?

4 komentáře:

Dewii řekl(a)...

Zkušenosti ze závodů by se určitě hodily a jestli do toho půjdeš, tak máš můj obdiv! Jinak co máš všechno v tom koktejlu? Vypadá dobře! :))

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

To je citové vydírání :-D No uvidíme, jak se budu cítit za týden. Myslím, že jak se v neděli večer zakousnu do čokolády, sním balíček křupek a dostanu na talíř pizzu s veganským sýrem, tak už nebudu chtít o žádné soutěži ani slyšet :-)

Koktejlek byl famózní: Uvařená hokaido, bílé tofu, vanilkový hráškový protein, fík, skořice, stevie, voda (s mlíčkem by to bylo určitě ještě lepší a na oslazení javorový sirup nebo datle ;-))

Radka řekl(a)...

Jdi do toho,formu máš jen ji udržet. :-),pĕkné nákupy, ja se chystám zítra, dostala jsemnĕjaké korunky od manžela a přeje si vidĕt co si pořídím. Koukám, že jìš hodnĕ fíky, miluji je a nyní jspu i v Lidlu za asi 3,90kč.
Radka

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Díky :-) Uvažuju o tom čím dál víc, ale ještě to nechám po těch prvních závodech. To máš hodného manžela, tak ať pěkně pořídíš ;-) Já taky fíky miluju. A když jsou teď v sezóně, tak se toho musí vyžít ;-)

Okomentovat