úterý 10. září 2013

Zmáhá se mě únava, já se ale nedám :-)

Únava mě už začíná dohánět. Ale já se nedám, vytahuji zásoby energie až z palce u nohy, abych dala do přípravky maximum. A upřímně doufám, že ty zásoby jsou hlavně z tuků :-)


Sacharidů mám po skromnou a jídelníček mám úplně jednoduchý a jednotvárný. Ale vychutnávám si každou mini porci rýže, nadšeně chroupám chlebíčky a děkuju bohu, že stvořil tolik úžasných druhů zeleniny! Momentálně si ujíždím hlavně na dýni. Je báječné, že nemá téměř žádné kalorie a sacharidy a přitom je krásně krémová a sytá. A chutná výborně na slano i sladko. Nejčastěji ji mám k večeři s bylinkovým tofu a salátem a poslední dny jsem si ji zamilovala na sladko ve formě koktejlu nebo proteinového pudinku. Pak mám oblíbené hlavně zelené druhy zeleniny jako je brokolice, kapustičky, hrášek, fazolky a špenát. O víkendu jsme si dělala v sobotu i v neděli pečený batát plněný bylinkovým žervé. Bylo to naprosto vynikající! A k tomu samozřejmě zeleninový čerstvý salátek. Tohle ještě určitě zopakuju ;-)

    
     

Už se těším na pestrý jídelníček. Opravdu hodně hodně se těším! Sice mám zálusk na pár kalorických bomb, co si dám hned po soutěži, ale nejvíc se těším na ovesné kašičky, palačinky, musli, celozrnné pěcivo, oříšky a další zdravé dobroty. Už si pomalu plánuju objemový jídelníček na zimu. Chci se do toho opravdu pořádně opřít. Přidám hodně sacharidů a i tuků ve formě oříšků a zaměřím se na velké váhy. Chci zkvalitnit a nabrat hmotu. A bez pořádného papání to nepůjde.

V úterý jsem měla poslední trénink se Zdeňkou do jejího odletu na Ukrajinu. Jede s holkami Radkou Práškovou a Alenou Burešovou na MS. Jsem zvědavá, jak holky dopadnou. Já už se na soutěž moc těším. Jen jsem se teď navíc dověděla, že na Gran Prix fitness v Brně bude ještě soutěž o nejhezčí model v šatech a nejhezčí zadeček. Takže si kvůli tomu ještě musím pořídit další "výbavu". Mám to naplánované všechno na zítřek. Oběhat a nakoupit. Začíná to být celkem perné. Nejsem zatím vůbec nervózní ze soutěže jako takové, ale spíš abych to všechno zvládla s přípravou. Ještě mi nedorazily boty, tak je pořád bombarduju a snad by mi měly už tenhle týden dojít. Taky mám dilema s účesem. Budu muset pár variant vyzkoušet. Ale nejspíš to vidím na vyčesaný ulíznutý culík s příčeskem. A nebo rozpuštěné vlny. Ale budu to ještě testovat.

Ale musím se přiznat, že i když chvílemi už padám na čumák (hlavně po ranním kardiu a večer), tak mě to všechno neskutečně baví a dělá šťastnou. Tohle prostě můj svět, můj sen a nic mě v tom nemůže zastavit!


Ps: a už mě šíleně bolí nohy a zadek. Potřebuju masáž!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat