sobota 12. října 2013

Lámu rekordy a.... hodně baštim :-)

Venku se už to krásné babí léto zase kazí a prší a prší. To mi ale rozhodně nemůže zkazit náladu :-) Zdéňa mi zase odfrčela. Tentokrát do Mongolska na mistrovství světa juniorů a masters. Ale jen na krátko. Takže teď makám chvilku sama. Naposledy jsme spolu měly v úterý nohy a biceps. Zase jsem si trhla nějaké rekordy (to mě tak baví :-))

Leg press: 130kg + stroj
Předkopávání: 30kg

Bicepsový zdvih s ez činkou: 10kg + tyč

A když jsem byla sama, tak jsem si dala na ramena:

Tlaky s jednoručkami: 2x10kg

Na víc si teď nevzpomínám. Ale budu si to tady postupně zapisovat, abych mohla zaznamenávat pokroky. Sil mám na rozdávání (ale dělit se nebudu) a ty velké váhy mě fakt začínají bavit! Ráda teď zařazuju taky pyramidové série. Nevím čím to je, ale i když se ve fitku ničím jak to jen jde, moc mě toho druhý den nebolí. Mám pak pocit, jako bych do toho nedala dost úsilí. Chybí mi ten pocit, jak druhý den nemůžete vstát z postele a ani si zaponout podprsenku nebo zakašlat kvůli břišákům bolestí. Snad to je jen dobrá regenerace :-)

A už jsem zase pěkně kulaťoučká. Teda oproti soutěžní formě. Ale cítím se skvěle ;-) Doufám, že teď ty kila ještě půjdou nahoru, ale jen na svalíkách. Baštim poctivě. Nijak radikálně se teda zásadami jídelníčku netrápím a dopřeju si, když mám chuť, ale jím pořad zdravě a vyváženě. Hodně zeleniny a luštěnin, green smootiečka každý den a k snídani pořádné sacharidové nálože :-) poslední dny hlavně různé nákypy z rýže, polenty, jáhel nebo knedlíčky plněné ovocem.

Ovesné knedlíky plněné meruňkami s kešu krémem, jablečnou omáčkou a karobovou posypkou

A taky čerstvé ovoce - víno, jablka, banány, mandarinky. Ke každé večeři obří salát s něčím. Nejvíc miluju domácí hummus s žitným chlebíkem nebo houskami, jestli se tomu tak dá říkat. Je to novinka od Alnatury - 100% žitné šrotové houstičky. Jsou super.



Žitné houstičky s okurkou, paprikou, salátem a kešu sýrem + dušená brokolice s čočkou/cizrnou a černým pepřem. Vynikající oběd do práce.

Pak mám taky velkou spotřebu mandlového mléka. Měla jsem taky jeden pokus s výrobou domácího rýžového mléka. A vznikl z toho litr tekutiny nebezpečně věrohodně připomínající mužské semeno. Takže raději zůstávám u Alnatury. A oříšky a semínka přidávám kde se dá. Ale jen po lžičkách. Přeci jen ten tuk si hlídám do těch 50g za den.

Na svačiny je to buď to green smoothie a nebo protein s pufírovanými chlebíčky (rýžové, kukuřičné),  mandlové nebo arašídové máslo nebo luštěninová pomazánka na sladko. Sem tam jsem si udělala i raw pohankovou kaši s oříšky a ovocem, ale mám pocit, že mi to nikdy neudělalo úplně dobře.


Odpolední lenošení u filmu a svačinka: čoko protein s mandlovým mlékem, rýžové chlebíčky s cizrnovo-karobovou pomazánkou s arašídy, jablko.

Teď jak to čtu, tak to vypadá celkem vzorně. Musím vás ale vyvést z omylu :-D Převčírem jsme měli na snídani jáhlový nákyp s brusinkami, kokosem a pistáciemi. Bylo ho 1620g (vím to přesně, protože já si všechno vážím a počítám, to je taková moje úchylka). Ráno jsme si s manželem dali spolu každý asi 1/5. On pak odešel do práce a já dělala něco na počítači. Ještě mě honila mlsná, tak jsem si šla pro další kousek do lednice. A pak ještě pro jeden,...,...,... až jsem snědla všechno :-D Asi během tří hodin jsem spořádala 1180g nákypu :-P Ale je fakt, že jsem ho pak trávila až do večera. To jsem se šla vypotit do posilky - záda + prsa + kardio. A po návratu jsem si udělala salát a zeleninu s tofu a 1/3 batátu.

A před pár dny jsem zase večer udělala sušenky podle tohohle receptu (maximálně doporučuju). Měly být na druhý den pro manžela do práce. Jen jsem chtěla jednu ochutnat... ani snad nemusím doříkávat, že jich pro drahého na druhý den moc nezbylo O:-)

No a včera večer jsem se konečně vydala na sushi hody

Bylo dobré, ale domácí je domácí ;-) (a nebo pražské)

A pak jsem to ještě v kině završila popkornem :-D

Byli jsme na gravitaci - super film.

Ale aspoň je to všechno zdravé :-)

Na závěr z trochu z jiného soudku, mám teď měsíc zubařů. Minulý týden jsem byla v pondělí na dentální hygieně a v úterý na trhání zubu! Bála jsem se strašně moc, ale nakonec to vůbec nebolelo. Ani potom. Trošku dýl mi trvá přezvýkat ty moje mega porce, ale jde to ;-) Příští týden mě čeká zase další trháni, pak vrtání a nakonec rovnátka. Už se ale docela těším, že budu mít rovné zoubky. Aspoň se pak budu na pódiu ráda culit :-))

Přeju krásný víkend. Teď už si jdu zařádit do fitka. Dnesk máme nožičky :-)

3 komentáře:

Dewii řekl(a)...

Jéé, krásně si dopřáváš! :)) Taky furt jim jak prokopnutá, ale všechno zdravé :)) Asi mi někdy přijedeš udělat snídani! :D Ovocné knedlíky si chci udělat už dlouho, ale furt se k tomu nemůžu dostat :)

Anonymní řekl(a)...

Kde jsi prosím koupila ty houstičky od Alnatury? :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

V Globusu.

Okomentovat