pondělí 30. prosince 2013

Ať si ty úlety uletí!

Stejně je to paradox, že občas toužím po sladkostech, pizze a dalším ne příliš zdravém jídle. Ten chvilkový a povrchní pocit uspokojení se vůbec nedá srovnat s tím skvělým a povznášejícím pocitem, který mě doprovází 24h denně, když se držím svého režimu, trénuju a jím zdravě. Teď to poslední období z častými úlety mi reflektovalo, jaké jsou moje priority a kde je ta správná cesta. Je to neuvěřitelné, jak to člověka může ovlivnit! Když jím nezdravě, dokonce se přejídám a tláskám jedno přes druhé, tak pak mívám sklony k depresím, pocitům méněcennosti a jsem protivná na všechny kolem. Nejsem to prostě já.

Možná znáte Nikol Studnářovou a její blog www.the-beauty-gloss.blogspot.cz. Já jí už nějaký ten pátek sleduju a musím říct, že je to momentálně můj velký vzor a její příspěvky mi přinášejí největší motivaci. Je fascinující, jak je důsledná. Vždycky jsem tohle obdivovala a sama se toho snažila dosáhnout. Ať jsem dělala cokoliv. Je to o vůli a motivaci. To bezesporu. Držet se svojí cesty na 100% nebo alespoň 99%, je můj cíl. Mám pocit, že zrovna teď přišla ta chvíle, když se k tomu můžu odhodlat. Cítím v sobě hodně síly a vím, že každý krok stranou mě hodně oslabuje.





Co jsem se vrátila, tak si ty tréninky opravdu užívám na plno. Zjistila jsem, že nejlepší pocit z tréninku není ten, kdy mě zmučí trenérka, ale když sama v sobě musím vyburcovat tolik síly, abych zvládla sama překonat ty hranice a přenést se přes bolest. Když už je to k nevydržení, chce se mi křičet a brečet, ale přesto se do toho opřít, pořádne se nas*at a udělat ještě další opakování. Překonávat sama sebe. Být se svými myšlenkami a hledat v sobě stále novou a novou sílu. Vedené tréninky jsou skvělé a určitě v nich budu pokračovat, je to zase jiný stimul, ale mám trochu pocit, jako bych si tím ulevovala a nechala to někoho odmakat za sebe. Sice mě to všechno bolí a musím někdy skoro vyflusnout duši, ale není tam potřeba tolik ta vnitřní síla, vůle a bojovnost.

Dneska jsem našla jednu fotku těsně před soutěží. Trochu jsem si u ní zasteskla :-(



A jedna aktuální. Trošku špekáček, ale ty svaly tam jsou schované ;-)


Snad ty kilča půjdou zase pomalu, ale jistě dolů. Mám teď před sebou cca 16 týdnů diety, což znamená cca 0,6kg týdně dolů. To bych snad měla zvládnout. Není to nijak invazivní. Začala jsem s heatem, který mě celkem baví a myslím, že bude mít i dobrý účinek. Postupně budu přidávat zase intervalové tréninky, lehce redukovat jídelníček a ke konci to zas pěkně rozvlním. Chci se tomu poddat a věnovat přípravě maximální úsilí. Držte mi palce, ať se mi to všechno podaří ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat