sobota 28. prosince 2013

Je třeba sjednat nápravu!

Tak už je konečně po Vánocích. Celkem jsem si dopřávala a teď to na mě už pěkně dojelo. Otupělost, lenost, podrážděnost,... Jak takhle někteří můžou fungovat trvale? Asi bych se šla zastřelit, kdyby to tak šlo dál. Ale naštěstí jsem už zase doma, fitko na dva kroky, lednice plná zdravých dobrot a motivace na maximum. Hlavním cílem je teď začít shazovat ty přebytečná kilča. Abych to pořádně nastartovala, rozhodla jsem se, že přípravu na sezónu letos zahájím stejně jako loni. Takže trošku brutálnější sacharidové vlny 0/200. na dva týdny. Je třeba zase trošku zkrotit žaludek a nechat ho scvrknout do optimálnějších rozměrů :-D

Mým cílem je teď celkově do budoucna je jíst co nejvíc čistě a místo brutálních "cheaty dnů" si dát třeba 500 a ukuchtit si něco pestřejšího, ale zdravého. Jinak jím už více méně maximálně jednoduše. Snad se mi to bude dařit.

Dnešek jsem zahájila 0 a tréninkem ramen, zadku a břicha. Odpoledne se chystám ještě na heat. Poprvé, tak jsem na to zvědavá ;-)

A co vy, jak jste zvládli vánoční lákadla?

Žádné komentáře:

Okomentovat