pondělí 27. ledna 2014

Cheat day a nová fáze diety

Tak sobotu jsem si, jak se patří, užila plnými doušky (sousty) :-) Ano, podlehla jsem tomu názvu "Cheat day". I když jsem vám tady na začátku psala, že se mi to nelíbí, tak se mi to nějak zarylo pod kůži :-)

Ráno jsem udělala žemlovku a ještě jsem jí polila horkým vanilkovým pudinkem. Dělaly se mi z toho až boule za ušima. K mému potěšení manža neměl takový apetit, takže jsem slupla i část jeho porce :-))


Oběd byl jednoduchý, ale vynikající! Polentový knedlík zapečený se zeleninou a sýrem Vegaline. Normálně tyhle věci nekupu, ale jednou za čas... Chutnalo to taky božsky!


Pak jsme šli do kina na Vejšku. Po příchodu domů se už stmívalo, tak jsme zasedli do kuchyně, povídali, pili vínečko a chroupali chipsy. Já jsem se u toho ještě motala nad linkou, protože jsem dokončovala dezerty na noční obžerství :-))


Pak jsme vyrazili vyzvednout Karol s Tomem a jeli jsme do Satyra. Tam to bylo moc fajn. Popíjeli jsme, povídali a baštili. Dali jsme si s Lukym napůl tempuru ze zeleniny, tofu a tempehu. Ta byla vynikající. Pak jsem si chtěla dát seitan burger s hranolkami, ale bohužel burgery už neměli :-( Tak jsem si dala kebab. Nebylo to zlé, ale bohužel tentokrát nejslabší za tu dobu, co jsme tam chodíme.

Pak později večer jsme šli do klubu. Dala jsem si jednoho Jacka s kolou Fantimans, ale ani jsem to nedopila. Jeli jsme s manželem asi za hodinku domů, protože nás to nijak nebralo. Tyhle časy jsou už prostě asi za mnou. Zachumlat se do peřinek, koukat na film a cpát se u toho dezerty je o dost lepší :-D A taky levnější!

A co jsem to teda ukuchtila? Byl to nepečený dvojbarevný cheesecake s banánem a kiwi, malinové tiramisu a dvojbarevný pohár z čokoládové a kokosové pěny. Taky se vám sbíhají sliny? Bohužel jsem po tom jen zaprášilo dřív, než jsem to stihla blejsknout. Ale nebojte, příště vám víc podráždím smysly. Mám takový dojem, že za dva týdny bude repete. Bylo to totiž vynikající! Bohužel jsem měla jen ten pohár a tiramisu. Cheesecake jsem do sebe už nenašťouchla :-(

Kromě naší dvojčlenné rodinky jsem vzala i kamarádům Karolíně a Tomovi a mamině a jejímu přítelovi druhý den. Všichni si to vychvalovali, tak doufám, že mi jen nechtěli polichotit. Ale můj manžel to okomentoval, že to je "jako by žral nebe" a lezly mu u toho oči z důlků :-D A ten by nekecal :-D

Vím, že to zní, že musím trávit tak 20 hodin v kuchyni (minimálně), abych to všechno uklohnila. Ale nemyslete si, já to mám všechno během chviličky. Třeba si jen s drahým povídáme v kuchyni, já u toho občas něco zamíchám, rozmixuju a to je vše. Mám ráda jednoduché recepty a ty jsou taky vždycky nejlepší.

No nic, konec o sladkostech. Teď už mám zase dietku a minimálně do příštího víkendu si nesmím dělat chutě. Ale znáte mě. Já si i v té nejpřísnější dietě umím udělat nějaké mlsnoty :-) Ještě že existuje ta stevie a skořice! A chcete tedy vědět, jak teď baštím?

Původně jsem měla v plánu jet konstantně a pomalu snižovat. Jenže v pátek jsem zrovna psala na Veganzu vzorový jídelníček na sacharidové vlny, protože mě o něj už více lidí žádalo. A jak jsem to tak psala, sama jsem se nějak nalákala. Je fakt, že u těch sacharidových vln se mi mnohem lépe drží disciplína. Když jedu konstantě, říkám si, že se přece nic nestane, když si dám něco málo navíc. Jenže když mám vlny a je to systematicky naplánované, tak tam i jedno sousto může zmařit výsledky. Taky mi na nich vyhovuje, že sice jeden den mám větší hlad, ale zase vím, že se za den nebo dva znovu pořádně nadlábnu a uspokojím chutě a hlad. A co si budeme povídat, ty výsledky jsou prostě rychlejší a já jsem taaaaaááák netrpělivá :-/

Takže nebudu to protahovat, od včera jsem se na ně zase vrhla. Dám je teď 4 týdny a pak uvidíme, jak to bude vypadat dál.

Moje současné schéma teď je:

DEN 1: 25g sacharidů, 2,2g bílkovin/kg TH, 50g tuku

DEN 2: 100g sacharidů, 2g bílkovin/kg TH, 40g tuku

DEN 3: 300g sacharidů, 1,8g bílkovin/kg TH, 30g tuku


Jsem zvědavá, co to se mnou po té dlouhé době bez vlnění udělá. Příští sobotu paní váha ukáže ;-)

4 komentáře:

Radka řekl(a)...

Mohu ti jen závidět, takhle ve volném dnu jíst nemohu, hned nabírám, tak si dám jen jednu potravinu na chuť. Vlastně takových dnů mám docela málo:-)

Unknown řekl(a)...

Ahoj, chci se tě zeptat jestli už je kniha k objednání, ráda bych ji koupila, určitě ji využiji i pro své klienty , jsem fitness trenérka - pilates instruktor, tak se hodí každá četba, ráda bych tě pozvala i na svůj vegan blog http://vegandelicious-vegdobrutky.blogspot.cz/
jsem také v přípravě, tak je možné,že se na závodech uvidíme. Měj se fajn . S

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ahojky, zrovna dneska jsem tě "sjela" na instagramu :-) vypadáš super! Knížka je v tisku. Dnes mi vydavatel volal, že ji budou odesílat 10. 2. Tak ještě chvilku strpení, prosím :-) Ale na oficiání stránky jsem dnes dala aspoň ukázku ;-) Jinak kdybys chtěla už dřív info z knížky, tak e-book už je hotový. Držím palce a jestli jdeš na pohárkovky, tak se tam potkáme 100%. To je prima :-) !!!

Unknown řekl(a)...

Ahojky, je díky , no také makám už několik let, je to i moje práce , tak o to je to víc fajn, knihu ráda koupím, těším se na ní. Ano chystám se a pak tam mám ještě nějaké další závody, bude fajn jestli se potkáme a jestli nás veganek bude více :o) Pááá a pěkný den S.

Okomentovat