pondělí 20. ledna 2014

Fůd inspirejšn :-)

Tak vážení, vyvržený vorvaň obecný se opět hlásí. Mám už jedno kilčo dole :-) Sice mě to vůbec neuspokojeje, vzhledem k tomu utrpení, ale musím být trpělivá! Čím pomaleji to půjde, tím zdravější si zachovám metabolismus a udržím pracně nabrané svalíky.

Ale zas takové utrpení to není. Zase se rozmazluju a dělám si dobrůtky :-) Od pondělí do pátku jsem se držela na těch 1400 kcal, v sobotu to pak bylo asi 1600 a v neděli dokonce 2000. Ale pořád jen zdravě a dietně ;-) Měla jsem velký hlad, náročné tréninky a nechtěla jsem se zbytečně hned v začátku mučit. I tak šla váha o kousek níž, takže je to fajn.

Od tohohle týdne mám 1500 kcal, pomeř živin: B-30% S-50% T-20%. A sobotu konečně odměňovací den :-)) V hlavě jsem už po hladových večerech uvařila tolik dobrot, které si v sobotu dám, že se divím, že jen z toho jsem nepřibrala :-D

Tréninky si poctivě zapisuju, až se sama divím, že to pořád dodržuju. Ale celkem mě to baví. Tak snad i vám to přináší nějakou inspiraci. Měla jsem teď šest tréninkových dní za sebou bez pauzy. Byl to celkem záhul, ale pocit z toho skvělý! No jo, nesnesla jsem pomyšlení, že by mi kvůli cheaty dnu měl jeden trénink chybět :-D

Pravděpodobně koncem tohoto týdne by se mi měla už tisknout knížka a příští týdne už bude u mě. Teda pořádná hora těch knížek ke mě dorazí :-)) Už se nemůžu dočkat. Zatím jen co jsem viděla ty návrhy od grafiků a z tisku, tak jsem z toho úplně nadšená! Vypadá to zatím naprosto báječně!

A teď k těm dobrotám, jak už nadpis napovídá. Abych si udržela motivaci v dietě a abych potěšila svého milého a taky tatínka, který ke mě chodí v něděli na obědy, zase jsem trochu víc kulinařila a dělala rostlinné, zdravé a dietní dobrůtky. Takže tady jsou:

Vynikající červené fazole s hustou pálivou 
omáčkou a celozrnnou rýží basmati


Do nebe povznášející japonská zelenina s cizrnou ve 
skvělé omáčce, s opečeným tofu také na japonský 
způsob a pohankové udon nudle se sezamovými semínky


Jedna z mých nejoblíbenějších variací na ovesnou 
ranní kašičku - vločky + goji (namočené přes noc), 
banán, mandlové mléko, konopná semínka, 
posypané obilnou kávou (můj fígl ;-P)
kouzlo je v tom, že vločky už vařím společně 
s banánem a goji a pak to celé získá božkou 
chuť a konzistenci!

A moje nově objevená láska - sekaná z tofu, fazolí 
a zeleniny s žampionovou omáčkou
 a celozrnnou rýží basmati.

Tofu alá vajíčka s fazolkami 
na česneku a batátovými hranolkami - mňam!

Perník z ovesné mouky 
s vlašskými oříšky a rozinkami

A sladká tečka na závěr 
- čokoládovo-mandlový 
tofu krém s ovocem

To se ale mám, co? A já si ještě stěžuju na dietu :-) No jo, jsem kuchťa a baví mě to. I love it!

13 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Teda já žasnu co ty nevymyslíš:-) vypadá to vše skvěle, hlavne ta sekaná s omáčkou a perník fíha! Šup šup s tím na veganzu:-))

Dewii řekl(a)...

Tyjo, jeden by nepoznal, že máš dietu - všechno vypadá nejvíc úžasně! Až z toho mám hlad a to jsem si teď nacpala břicho salátem a řepou :D :))

Eweey řekl(a)...

Je super vidět, že i při dietě se dá takhle parádně jíst, všechno vypadá skvěle! :) Pokud to není tajemství, mohla bych poprosit o recept na sekanou a perník? Ráda bych vyzkoušela :) Děkuji a ať se Vám daří podle představ! Eva

Radka řekl(a)...

Ja se odhodlala najmout trenerku , ve středu bude trenink a už se těším. Doufam , že se výsledky dostaví.:-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Super! A není to Alča Burešová?

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Děkuji :-)Recept na sekanou je zde: http://blog.fatfreevegan.com/2010/11/thanksgiving-meatless-loaf.html
A perník je: 240g vloček rozemletých na mouku, lískové ořechy, rozinky, 400g sojového jogurtu rozmixovaného se 2 banány, 4 lžičky medu (sirup), stevie, 2 lžice kakaa 1 vrchovatá lžička perníkového koření, kypřící prášek. Smíchat, nechat odstát 20 minut, rozetřít na plech s pečícím papírem a péct na 180 stupňů tak půl hoďky.

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Receptíky budou ;-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Viď :-) Já si taky poslintala triko jen při přidávání těch fotek :-D

Eweey řekl(a)...

Děkuji! :)

Anonymní řekl(a)...

Kde bych prosím sehnala v Plzni ty udon nudle? :)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

V Plzni bohužel nevím, já je kupuju v Praze v Country lifu.

Unknown řekl(a)...

Sekaná byla opravdu výborná.

Radka řekl(a)...

Není, ale jsi dost blîzko. :-)

Okomentovat