sobota 4. ledna 2014

Závislost

Nevím čím to je, ale poslední dny se v tom fitnessu vyžívám ještě víc, než kdy jindy. Večer už nemůžu dospat, když mám druhý den trénink nohou a ráno nadšeně vstávám, abych byla co nejdřív ve fitku. Tam se ničím do posledních sil a pak mám co dělat, abych se dobelhala domů. Vůbec se mi tam odtud nechce! Užívám si každý zatnutý sval, každý pokrok a líbí se mi, jak jsou svaly prokrvené a pulzují po každé sérii. Je to prostě paráda! Jsem vděčná, že jsem zdravá, mladá a že se můžu svojí vášni věnovat na plno.
Když jsem už u toho zdraví, trávení se mi už taky hodně zlepšilo. Sice to pořád není ideál, ale je to o hodně a hodně lepší než před několika týdny.



I jídlo mi teď nedělá vůbec problém, naopak. Čekala jsem, jak ten přechod bude těžký, že budu mít chutě a ono nic! Všechno co jím, mi chutná a nedělá mi vůbec problém jíst pořád to samé do kola. Občas jen obměním druh oříšků, koření, zeleninu, ale jinak jedu každý den to samé. Naprosto mi mé jídlo vyhovuje a ani netoužím po ničem jiném.

Můj jídelníček teď vypadá nějak takhle:

Snídaně: Ovesná kaše s mandlovým mlékem, oříšky, rozinky, jablko
Svačina: Protein s rýžovým/mandlovým mlékem (v netréninkové dny)
Oběd: Rýže, luštěniny, zelenina
Svačina: Protein s mandlovým mlékem, 1/2 jablka, 4 rýžové chlebíčky
Večeře: salát, tofu, batáty
Před spaním: Lžička arašídového másla

Ale přesto si chci dávat zase 1x za dva týdny "cheaty" den. Už rozhodně ne v takovém pojetí jako dřív. Budu si i ten den počítat nutriční hodnoty a dám si 500g sacharidů. Bude to tedy den, kdy navýším příjem, abych povzbudila metabolismus, pořádně se nacpala a preventivně uspokojila všechny chutě :-) Ten den si dám taky o něco málo víc tuků než normálně. Budou to ale všechno zdravá a čistá jídla, jen trochu zajímavější a pestřejší než běžně. Takové ty moje dobroty z Veganzy ;-)

Zrovna dneska mi tenhle den vyšel ;-) Jsem akorát po snídani. Byla to ovocná buchta s tofu tvarohem.


Původní plán byl dávat si tyhle dny každý týden a sobotu před tím 0. Zkusila jsem to včera a dopadlo to dost tragicky. Moje tělo už na tohle nebylo dlouho zvyklé. Ráno jsem se ještě cítila skvěle. I při tréninku jsem měla spoustu síly. Pak jsem šla na nehtíky, kde jsem lehce začala klimbat. Ale mimochodem, tentokát se mi moc líbí :-)


Ale odpoledne už jsem začala být podrážděná a nervózní. Po obědě, který byl dost chudý (fazolky se seitanem) jsem měla pořád hrozný hlad a nervozita se zvyšovala. S rozklepanou rukou jsem tam lupla 3 lžíce arašídového másla a trochu jsem se uklidnila. Pak jsem šla k večeru na heat a bylo mi na omdlení. Měla jsem i špatnou náladu a byla jsem slabá jako moucha. Takže po příchodu domů jsem se na nějakou nulu vyprdla a udělala jsem si obří protein a ovesným mlékem a k tomu horu rýžových a kukuřičných chlebíčků až ke stropu. Chroupala a hltala jsem to jako černoušek z Afriky, co týden neviděl kus žvance. Chvilku trvalo než to najelo, ale pak se mi najednou udělalo zase dobře. Cukr najel do žil a hned byl svět zase krásnější :-)

Takže takhle už asi ne. Celkové plánuju tuhle přípravku pojmout úplně jinak. Bude to zase další experiment, tak uvidíme jak to půjde. Sacharidové vlny si nechám až na úplný konec, aby dobře zafungovaly. Jen na takové to doražení. Jinak pojedu konstantně a pomalu budu snižovat energetický příjem snižováním tuků a sacharidů. A přídávat kardio samozřejmě.

Ten heat se mi líbí. Celkem mi to uteče a podporuje mě, že makají lidi kolem mě. Můžu si nasadit svoje tempo a manipulovat si s pásem, jestli chci víc makat na stehna, lýtka nebo zadek. Je to fajn a určitě budu chodit dál.

No a co vy a předsevzetí? Jak se vám daří? Já si spíš než předsevzetí dala cíle pro tento rok. Už v minulém příspěvku jsem se zmiňovala o nástěnce, kterou mám u postele. Tak tady je:


Tak brzy zase na napsanou :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kati, velmi ti drzim paste, si mi motivacna. Aj ja sa uz drzim od Vianoc sa nenapchavat a makam a svalovkujem, zas som zacala behat vonka, nie len na pase, je to vyborna psychohygiena :)
Jedalnicek som sa snazila vyskladat na cca 7500kj B-100, S-230, T-45.
Aky prijem BST mas ty teraz? Kedy mas prvu jarnu sutaz?
Na knizku Pepka sa uz velmi tesim! :)
Mata

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ahojky Mati, to mě těší, že tě moje články motivují :-) Jsi dobrá, že držíš! Já mám také ráda běhaní venku asi v průběhu zimy taky vyrazím, ale teď jsem na to ještě lenoch :-) Ten poměr živin mám skoro stejný jako ty: 7560 Kj, B-100, S-260, T-40. Ale od zítra jdu zase o kus dolů.
Měj se hezky a ať ti to pěkně drží, papa

Radka řekl(a)...

Super nástěnka. Já si předsevzetí nedávám, loni jsem to zkusila a nedodržela, takže nic mám jen své přání který bych si chtěla splnit, tak se uvidí. Poměry nepočítám, za svůj život jsem se jich napočítala dost a podařilo se mi od toho oprostit, nechci se k tomu vracet, protože v běžném životě to ani lidi nedělají.
Měj se hezky a ať jsi plná nadšení jako teď. :-)

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

Ahoj Raduš, mě nové cíle a výzvy baví, pořád se posouvat někam dál, vědět kam mířím. Baví mě ten proces i cíl samotný. Poměry počítám kvůli přípravce, abych měla přehled, ale taky už jen proto, že mě to baví. Taková malá úchylka. na práci nutričního poradce mě nejvíc baví lidem počítat ty jídelníčky. Matiku jsem sice nikdy ráda neměla, ale tohle je prostě moje. Jsem taková nutriční tabulka s nožičkama :-D
Měj se fajně a ať se ti ty přání vyplní!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj mohla by som sa spýtať koľko gramov vločiek máš na raňajky? ďakujem za odpoveď. Držím palce, tvoje ciele sú vysoké, ale nepochybujem o tom, že ich zvládneš. Ty to dáš s prehľadom, si úžasná :)

Okomentovat