neděle 22. března 2015

Jeden den na talíři - refeed

Tak, mám tu pro vás další papací článek :-)

Už druhý týden jedu sacharidové vlny a zatím se daří velmi úspěšně. Huráá!! Tím spíš z toho mám radost, že si teď jídelníček v soutěžní přípravě řídím sama.

Ale o tom všem až třeba někdy příště. Teď vám chci ukázat můj jídelníček ve vysokosacharidový den. Minule to byla ukáza toho nejnižšího, při kterém mám zároveň i nejvyšší výdej ve formě silového tréninku a kardia, aby se spálilo co nejvíce tuku. Dneska vám naopak ukážu můj nedělní refeed, když mám za den 200g sacharidů a absolutní odpočinek nebo jen ranní kardio na lačno před tím, že to začnu všechno porcovat :-)
Tenhle den si zase klade za účel doplnit glykogen do svalů, abych mohla tvrdě trénovat a popohnat metabolismus, aby se v důsledku "nízkých dnů" nezpomaloval.

Zcela úmyslně jsem pro tenhle článek zvolila den, který je pro mě spíš takový obyčejný a udělám si k jídlu, co mě zrovna napadne a jsem spíš líná vymýšlet nějaké speciality. Taky jsem u fotek nepoužívala žádné filtry. To prostě abyste viděli, jak to opravdu vypadá. Žádný vzorový ukázkový den s předekorovanými talíři, zvýrazněnými barvami ve photoshopu, zkrášlovacími efekty, atd.

Taky tady to máme:

Snídaně


Skořicová "omeleta" (ta moje pánev je fakt naprd, musím pořídit novou) ze 3 bílků, k tomu 1/4 banánu a krémem z 1/3 odměrky rýžového vanilkového proteinu Growing naturals. Ovesná kaše z vloček Mornflake, vody, kakaa s 1 našlehaným bílkem, oslazená čokoládovou stévií, maliny, kokos, 1/4 banánu. Káva s čokoládovou stévií.


Svačina


4 kukuřičné chlebíčky s "tvarohem" ze 100g tofu natural, lžíce PB2, lžičky citrónové šťávy, stévie natural, trošky mandlového mléka Ecomil a navrch skořice.


Ještě mě honila mlsná a byla mi zima, tak jsem si udělala tuhle dobrotu: borůvková horká čokoláda z 2dcl mandlového mléka Ecomil, lžičky kakaového prášku, lžičky kukuřičného škrobu a borůvkového sirupu WF (mňam, mňam, mňam, mňam, mňam!!!!)

Oběd


 Klasika, která nikdy neomrzí - dušené fazolky, červená paprika, batáty, kukuřice a bylinkové "mleté hovězí" s bylinkami Beyond meat na bázi hráškové bílkoviny (miluju!) doplněné mexickou salsou.

Svačina


Pohankové lívanečky: 50g pohankových vloček, 2 bílky, 1/3 menši cukety, skořice, troška vody, stévie, lžička hráškového vanilkového proteinu Growing naturals - rozmixovat, opéct na pánvi na kokosáku. Navrch sojový jogurt sojade smíchaný s lžičkou vanilkového proteinu Growing naturals a jablečný džem WF.

Večeře


Zeleninový salátek s dressinkem, 1 1/2 rozpečeného celozrnného sendviče s mexickou salsou, dušenou brokolicí, barbecue seitanem a paprikou.


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jaktoze jis bilky, kdyz jsi vegan/plant-based dieter?

Anonymní řekl(a)...

To je paráda!
Moc Ti fandím a obdivuji Tě. Dokázala jsi toho hodně a jistě ještě dokážeš.

Kateřina Blažčíková řekl(a)...

http://denikbojovnice.blogspot.cz/2014/07/proc-nejsem-vegan.html

Okomentovat